Thursday, June 23, 2011

Tolong Ingatkan Aku



Izinkan saya meminjam bahan yang diperolehi dari Surau Al-Raudhah INTAN
Bukit Kiara pada 22 Mac 2011:

.....
Tolong ingatkan aku
Jika aku belum terjaga
Diulit mimpi memeluk rasa
Ingatkan aku yang semua itu
Bukan hak tetapi hanya fatamorgana.


Bila nanti aku tersedar
Tolong ingatkan aku
Bahawa jantung ini akan berhenti berdetak
Dan kehidupan ini umpama cermin rapuh menunggu retak..


(sebahagian lirik lagu yang dinyanyikan oleh kumpulan koir pada perhimpunan bulanan yang bertemakan "Tolong Ingatkan" pada 17 Mac 2011 jam 2.30 ptg di Auditorium INTAN anjuran Pusat Penyelidikan dan Konsultasi. Khabarnya diubahsuai dari lagu "Tolong Ingatkan Aku" oleh Ana Raffali.)

Thru fb by Azman Talib on Tuesday, 22 March 2011 at 22:28

No comments:

Post a Comment